2 Ekim 2009 Cuma

Youtube Videolarını Sorunsuz İzleyin - Youtube Jacker

Youtube jackerMerhaba arkadaşlar, bugün size bahsedeceğim çözüm aslında çok önemli hayat kurtaran bir çözüm olmamasına rağmen sıkça sorulduğu için size bahsetmeye karar verdim:Youtube Sorunsuz Erişim.
Bunun Dns ayarlarıyla, OpenDNS, veya sistem içerisinde host dosyasıyla oynayarak birçok yolu bulunmasına karşın ben size bu çözümlerin en basitini, yani sizi en az uğraştıracak olanını aktarıyorum.Tabi ki bu basit çözümün adı: Youtube Jacker.

Biz Odesa Yazılım ekibi olarak, bu programı yazan arkadaşımızı kutluyoruz, gerçekten çok basit bir mantıkla yüksek sonuçlar elde edilebiliyor.

Herneyse bildiğiniz üzere Türk Telekom, Türk adliyesinden çıkan kararlar sonucunda zırt pırt istediği siteye yasak koyuyor.Türk başbakanı:"Ben Youtube'a Şu Yolla Erişiyorum" demesine rağmen, hala youtube yasak, işte bu vereceğim program sayesinde youtube yasağı sizin içinde kalkacak ;)

Kullanımı:
Arkadaşlar herşey çok basit, şimdi vereceğim Rapidshare adresinden programı indirirecek, sonra da kuracaksınız.Program herşeyi kendisi hallediyor zaten.Dikkat etmeniz gereken nokta kurulum bittikten sonra bilgisyaranızı ayarların etkin olması için yeniden başlatmanız hepsi bu.

Programı İndirmek İçin:
Youtube Jacker 4 İndir
Not:
Ben bu yazıyı hazırladığım sıralar Youtube Jacker 5 deneme aşamasında bulunduğu için sisteme eklemedim, ama bir söylentiye göre Windows 7 ve Vista için Youtube Jacker 5 kullanmak en iyisi diyorlar.

Siz denerseniz sonucu bana da bildirin :), tekrar görüşmek üzere

0 yorum:

Yorum Gönder