27 Eylül 2012 Perşembe

Tüm Çin Malı Tablet PClere WM8650 ROM Kurmak 2 - YENİ VERSİYON!

Uzun Bir Aradan Sonra Merhaba,
Öncelikle ilk derlediğim Rom'a göstediğiniz büyük ilgiden dolayı çok teşekkür ederim.
Fakat zamanla Çin Malı tabletlerin çeşit ve alternatifleri artınca Odesa uberoid rom'un 41 tablet pc modelini içeren rom datası cevap veremez hale geldi.
Bende yeni bir rom datası oluşturup sizler için hazır hale getirdim; bu versiyonda tam 127 farklı çin malı tabletin rom'unu bulabileceksiniz.Lafı fazla uzatmadan konuyu anlatmaya başlıyorum:

Çin Malı WM8650 Tablet PC lere  Rom Kurulumu:
öncelikle Andoid 2.2 uberoid üzerine inşa edilen Odesa Uberoid Rom'u aşağıdaki linkten indiriniz.

İndirme Adresi:

Dosyayı indirdikten sonra rar dan çıkarınız, karşınıza gelecek klasörde  bulunan
"odesa uberoid" programını çalıştırdığınızda aşağıdaki ekran ile karşılaşırsınız:

Bu pencere sizi Odesa Uberod'in ana seçimlerinin yapılacağı sisteme yönlendirmek için vardır."BAŞLA" butonuna basarak devam ediniz.

Başla Butonuna bastığınızda Odesa Uberoid Ana seçimlerinin yapıldığı ekrana gelirsiniz.Burası dananın kuyruğunun koptuğu yer.İlk sayfada 63 tablet pc modelinin rom'u vardır.Eğer tablet pc'nizin modeli ilk sayfada mevcut değil ise "P2" yazıp Enter'a basarak 2.ci sayfaya geçebilirsiniz.Eğer ikinci sayfadan tekrar ilk sayfaya dönmek isterseniz bu sefer "P1" yazıp geçiş yapabilirsiniz.

Odesa Uberoid Kurulum Aşamaları:(Tablet Pc Rom Yükleme)
1.)SD Kartı bilgisayarınıza takın.
2.)SD Kartınızın boş olduğuna emin olun.
3.)Odesa Uberoid Klasöründeki "Odesa Uberoid" dosyasını çalışıtırın.
4.)Karşınıza gelen ekrandan Tablet Pc modelinizi seçin.
5.)Eğer aradığınız ilk model ilk sayfada yok ise "P2" yazıp Enter'a basarak 2.ci sayfaya geçin
6.)Modele karar verdikten sonra numara yazıp Enter'a basınız "(Örn:Mid tablet için)"
7.)Karşınıza gelen menüde;



Odesa uberoidi SD Karta Kopyalamak ISTIYORMUSUN, Y/N/Q ? şeklinde bir soru gelecek "Y" basıp bir sonraki aşamaya geçin.

8.)Sonraki aşamada;
Yukarıdaki ekranla karşılacaksınız, buradan SD Kartınız hangi sürücüdeyse onun harfini girip Enter'a basın.


9.)SD karta kopyalama başlayacaktır hiçbirşeye dokunmadan bitirmesini bekleyin
10.)Tamamlanınca SD Kartı bilgisayarınızdan çıkarın.
11.)Tablet pc'nizin tamamen kapalı olduğuna emin olun.
12.)SD Kartı tablet pc'ye takın
13.)Tablet pc'nizi çalıştırın
14.)Belli bir süre sonra ekranda wm8650 android 2.2 upgrading şeklinde bir yazı beliricek.
15.)Ortalama 1-2 dakika içerisinde beyaz bir ekranda kurulum kendiliğinde başlayacak.
16.)"LUTFEN SD KARTI CIKARMAYINIZ" şeklinde bir yazı göreceksiniz, bekleyin
17.)Akabinde alttaki yükleme çubuğu %100 olduğu zaman "KURULUM BITTI, SD KARTI CIKARABILIRSINIZ" şeklinde bir yazı göreceksiniz.
18.)Bu yazıyı gördükten sonra SD Kartı çıkarın, siz SD Kartı çıkardıktan sonra Tablet pc kendini yeniden başlatacaktır.
19.)Unutmayın yüklemenin hemen sonrasın daki ilk açılış daima uzun sürer.Masaüstünüz gelene kadar bekleyin.Paniğe kapılmayın.
20.)Artık Odesa Uberoid işletim sistemli tablet pc'niz hazır.Güle güle kullanın.

İndirme Adresi:
ODESA UBEROID ROM DOWNLOAD

UYARI!
1.) Uberoid Rom kurulurken makinenizin şarzı olduğundan emin olun.
2.) wm8650 android 2.2 upgrading yazısı 5 dakikadan daha uzun süre ekranda kalırsa yanlış rom'u yüklemeye çalışıyorsunuzdur.İşlemleri baştan uygulayıp seçiminizi değiştirin.
3.) Tablet pc açılmıyor, yeşil ışık yanıyor ama görüntü vermiyorsa: bilinki yanlış rom yüklemeye çalışmışsınız endişeye kapılmayın.İşlemleri baştan uygulayıp farklı bir rom seçimi yapın.
4.) Tablet pc'ye rom kurdum ama dokunmatik çalışmıyor ise yine yanlış rom kurmuşsunuz demektir.İşlemleri baştan uygulayıp farklı bir rom seçin.
5.) Tablet pc'ye rom kurdum ama ses gelmiyor ise yine yanlış rom kurmuşsunuz demektir.İşlemleri baştan uygulayıp farklı bir rom seçin.
6.) Genelde ilk kurulumdan sonra 20 dk içerisinde masaüstü gelecektir, eğer 30 dk'dan fazla beklediyseniz yanlış rom kurmuşsunuz demektir.İşlemleri baştan uygulayın!
7.) Arkadaşlar her türlü sorunda mail atabilirsiniz; odesayazilim@gmail.com


Şimdilik Bu kadar, Allaha emanet olun!

137 yorum:

Unknown dedi ki...

bu sadece android 2.2 için mi? bende 9.7" android 4.0.3 ICS mevcut ona uygun rom varmı? modeli T05A A10 işlemci 1gb ram 8gb flash ince slim tasarım

Adsız dedi ki...

Cihazımın hnagisi olduğunu bulmadım listede.Yada yanlış yükledim.

Cihazım PolyPadMini5 4,3 tablet (2.2.1 Froyo)
Çekirdek Sürümü :2.6.329
Derleme Numarası:RK43A_60BWFRT_BNBMINI5_20110926_1

Listede 51 inciyi yükledim Portable 4,3 diyor a ma çalışmadı

Alper dedi ki...

Hocam birinci sayfaya dikkatli göz gezdirin,
eğer bulamazsanız P2 yazıp enter'a basın 2.ci sayfaya geçin.Sizin seçmeniz gereken rom'lar arka sayfada, çünkü sizin tabletiniz 4.3 o yüzden 70,71,72, ve 88 numaraları sırayla deneyin.Birisi muhakkak size uyacaktır.

Unknown dedi ki...

iyi akşamlar t02a tablete hangi rom uyumludur

Alper dedi ki...

Hocam şu noktada anlaşalım, tablet markasından bir yere varamazsınız.Ben rom'a mümkün olduğu kadar marka ibaresi eklemeye çalıştım fakat bu her zaman sağlıklı sonuç vermez, ünkü mid tablet'ler tek bir firmadan üretilip bir sürü firmaya satılıyor.Farklı adlar adında.Sizin bunu anlayabilmeniz için, tablet pc'nin led ışığının hangi renk olduğu, kaç inc olduğu ve işlemcisinin ne olduğunu bilerek seçim yapmanız bu işlemi hem daha hızlandırır, hem daha kolaylaştırır.
Arkadaşlar herşeyden önce sabırlı olun, gerekirse 7 inclik bir tablet için listedeki tüm 7" lik kurulumları tek tek deneyin.

Unknown dedi ki...

kurulumlardan bir kaç tanesini yüklemeye çalıştım ama sd kartı takıp tableti açınca android yazısında kalıyor şarjda olmuyor sıkıntı nedir acaba

Alper dedi ki...

Hocam, yanlış rom'u seçiyor olabilirsin,
sd kartta sorun olabilir, sd kartın boş olmayabilir, kurulumu direk sd kart yerine bir klasörün içerisine kopyalamış olabilirsin.Bunlarun hepsi ihtimal dahilinde.

Unknown dedi ki...

hocam merhaba ilgilenirseniz sevinirim
allwinner t02a 7" tablet android 4
tablet şarj aleti takınca şarj oluyor ibaresi çıkmıyor android yazısında takılı kaldı hangi rom yüklenmesi gerekir

Unknown dedi ki...

güzel çalışma süper anlatım wm8650 modeli için bir çok rom denedim yabancı bir siteden aldığım romlar ile hatta bunları kendimce biçimlendirip yükledim ama şu an kullandığım tablet özelliklerinde olanlar android 4 kullanabiliyorlar iken ben 2.3.1 de çakıldım kaldım cihazım herotab mid a820 resestif çoklu dokunmatik 8" ekran 1.2ghz samsung işlemci 512mb ram bluetooth 2.1 buna uygun android 4 rom bulabilirmiyim

ismaililker dedi ki...

selam elimde poly pad 100 var açma tuşuna bastığımda mavi ışık yanıyor brakğmda sönüyor acaba ne gibi bir yol izlemem gerek yardmcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim

Alper dedi ki...

Muharrem bey ve serdar bey,
makineleriniz android 4 ise farklı romlara yönelmeniz lazım, fakat o makinelere bu derlediğim rom'dan kurarsanız çok daha hızlı ve performanslı bir makineye sahip olursunuz.

Alper dedi ki...

İsmail bey,
yapmanız gereken şey odesa uberoid rom'u kurmak.
Eğer sorununuz yazılımsal ise ki öyle görünüyor, sorununuz düzelecektir.

Adsız dedi ki...

Acillll
Ya bende active tab var çekirdek sürumu 2.6.32.27 acaba bu tab çin mlimi 9,7 inç acb bun rom ailirmi hocam acil Android sürümu isede 2.3 şimdiden teşekurler

Alper dedi ki...

Hocam merhaba,
evet yüklenebilir.Ama doğru numarayı deneyerek seçmeniz gerek.Odesa uberoid ekranında kenarında 9,7 ibaresi bulunan rom'ları yüklemelisiniz.
Kolay gelsin.

Unknown dedi ki...

sa hocam tabletin içindeki sd kart arıza yaptı bende mıd yazısı geliyor sonra makine kapanıyor ne yapmamlazım sizin dediklerinizi yaptım aa kurulum ekranı hiç gelmedi

Unknown dedi ki...

can not find ony update image yazısıçıkıyor ne yaptısam olmadı

Alper dedi ki...

Başka bir sd kart ile aynı işlemleri baştan uygulayın, büyük ihtimalle sorununuz düzelecektir.

sedatzr dedi ki...

Probook PRBT751 7" marka tablete rom kuramıyorum yardım edebilirmisiniz

sedatzr dedi ki...

livesuite ile yükleme yapmaya çalıştığımda program yanıt vermiyor

Unknown dedi ki...

Selamın aleykum oncelıkle Benım bır tabletım var chıne malı fakat markası yok acılırken androıd 2.2 yazıyor onun altında 2.6 yazıyor vede arka kapak bolumunde rohs felan yazıoyr sorunu ıse acma tusuna bastıgımda androıd logou doluyor fakat hep kalıyor yanı acılmıyor bılgısayarı tanımıyor ne yapamam gerekır sımdıden tesekkur ederım.

Alper dedi ki...

Yukarıda ki yazıyı dikkatlice okuyarak yeniden rom yüklemelisiniz, sorununuz düzelecektir.

Unknown dedi ki...

Dedıgınız gıbı yaptım ılkınde yazı cıktı gectı sonra beyaz ekran oldu 7dk felan bekledık sonra cıkardım kartı sıldım ıcını bıcımlendırdım. Fakat kartı takmadıgım halde ekran hala beyaz. Benım tablete uyacak bır rom kodunu soylermısınız rıca etsem lutfen.

Unknown dedi ki...

Abıcım enınde sonunda buldum 47 numarayı buldum fakat sımdıde dokunmatık calısmıyor vede renk ayarı dandık..

Alper dedi ki...

18,19,24,48 ve 49 numaralarını da bir deneyin.

Unknown dedi ki...

eline sağlık dostum çöpe atmayı düşündüğüm tableti hallettim 10 numara

Onur Eren Savcı dedi ki...

oblio mint plus7 ye ne kurmalıyım ?

erse77 dedi ki...

abi ben yazıyorum rom nosunu hata verıyor ekran kırmızı oluyor sonra basa dönüyor

hearsay dedi ki...

Onyo Winner XL tabletin üzerinde gelen Googleplay 3.7.13 sürümü ile uygulama indirirken bir dak sonra yaptığı son günccelleme ile 3.9.16 sürümü ile artık uygulama indirmiyor.indiriyormuş gibi yapıp bekliyor.Sanırım google bu güncelleme ile tabletin markete girmesine yasak koyuyor.Üzerindeki yazılım lisanslı olmayabilir mi? Bu problemle karşılaşan var mı? Veya bir çözüm?

O.S = Android 4.0.4

Alper dedi ki...

Sayın erse77 başka program ekranında bu hatayı alıyorsanız yanlış birşey yapıyorsunuzdur yada rom'u eksik download etmişsinizdir,
Eğer rom yüklerken alıyor iseniz yanlış rom numarası seçmişsinizdir, başka rom no'su denemelisiniz.

Unknown dedi ki...

merhaba

bende 9,7" mid android 4,03 tablet mevcut logoda kaldı ve açılmıyor bu romu yüklesem açılırmı acaba ve hangi romu tercih etmem gerekiyor herhangi bi led ışığı bulunmuyor. özellikleri: 9,7" kapasitif 10 nokta ekran 1gb ram 8gb hdd a10 işlemcili ince bişi :D

Alper dedi ki...

Hocam 4.0 android rom'lu tabletler için biz bu rom'u normalde önermiyoruz, çünkü android 4.0 da daha fazla özellik mevcut fakat tabletiniz zaten arızalandığı için yükleyebilirsiniz.Kenarında 9.7" inc ibaresi geçen numaraları deneyiniz, biri uyacaktır.

YER ANKARA dedi ki...

Kardeş, Polypad c5900 karşılığı listedekilerin hangisidir.

Unknown dedi ki...

Android 2.2 MID (model no:FR-809 / CPU:Freescale A8 Mx515)tablet cihazımın dokunmatiği çalışmaz oldu.Recovery'e girip "wipe data/factory reset" yaptım ama "Touchscreen Calibrasyon" ekranını bir türlü geçemiyorum.Sizce buradan yeni rom yüklesem problemim düzelirmi.Düzelirse,romlardan hangisi?

Unknown dedi ki...

İyi günler arkadasım bennde mobee net7 s800 tablet varda ya ne oyun moyun istemyorum sadece internet sayfalarında gezerken hızlansın istiyorum flash kuramuyorum bu senin yazılımı yüklersem bu sorundan kurtulurmuyum ya dizi izlicem dizi ekranını acana kadar ölüm ama acıtınmı hiç kasmaan izliyo ama ekrana gelmek ölüm valla ölüm simdi senin program acarsa allah senden razı olsun ve benden çok büyük dua alacaksın

Unknown dedi ki...

Merhaba benim tablet easypro tab43 sanırım oda çin malı arka kapağı söktüm orda alwiner a10 yazıyordu acaba bunada uygunmu bu yazılım şimdiden teşekkür:)

oflu dedi ki...

acaba acer iconia tab a100 fakat made in china malı olan tablete yüklenme ihtimalı varmı

hasanuyanik dedi ki...

slm çinden 7 " android 4.0 os yazılımlı bir tablet aldım. sanırım yanlış dosya sildim. açılışta sandviç adamda kalıyor. sd kart ile rom yüklemek istiyorum. ama kartı görmüyor. normal açılmaya çalışıyor. kartı çıkartınca çalışırken verdiği sesi veriyor. birde karta eskisi gibi kendi dosyalarını yüklüyor. ama masa üstü gelmiyor:((

Unknown dedi ki...

yarkadaşlar bilen varsa acil yardım bekliyorum çin malı tabete modeli prbt702 yeşil ışıklı ve bluethooth yok titreşimi yok hangi numarayı seçmem lazım çok denedim olmadı hiç açolmaz oldu

Oğuzhan ve kuzey dedi ki...

hocam 2.2 mid tablet 1 nolu rom yükledim önceden android işareti geliyordu şimdi sadece yeşil yanıyor başka romda olmuyor... ne yapmalıyım

mustafa dedi ki...

merhaba
bende trident tpad7 var ve hangi romu karta attıysam tablet açılışta normal olarak başlıyor hiçbir rom olmadı hafıza kartında veya girişindemi sorun vardır diye ikisinide test ettim bir sıkıntı yok neden açılışta attoığım romları görmüyor olabilir yada hangisini seçmeliyim

Unknown dedi ki...

merhaba benım smakit s7 var acılmıyor hangı nmrlı rom yuklemem gerekıyor .

Adsız dedi ki...

merhabalar tablet pc me (onyo winner 9.7 androit 4.. yüklü idi.) maalesef desenli tuş kilidi koymuştum.sonradan bir kaç kez yanlış girince google hesabı ile kilidi açmak için adres çıkıyor ama içinden internet wifi kapalı olduğu için adrese giremiyorum.sıfırlamak için power tuşu+ses kısma+geri tuşlarına aynı anda bastım olmadı rastgelede değişik kombinasyonlar denedim olmadı sıfırlayamadım. sizden ricam cihazı nasıl sıfırlarım veya açarım.bilgisi olan varsa ne yapmam lazım acaba..

Edso İLE dedi ki...

tabletim proo2000 prbt751 hangi romu yükleyebilirim..4.0.4 androıd sistemi yüklü idi ,bilgi alabilirmiyim.

yilmazkiraz dedi ki...

benim tabletim rk2918 işlemci kullanıyo bu romu kurabilirmiyim kısaca 9.7 inç ekranı var 1 gb ddr3 rami var rk2918 1 ghz de işlemcisi var şarj doldugunda ışık yeşil yanıyor

arslan & sevim dedi ki...

roverpad 3w10.4 android sürümü 4.0.3 birde çekirdek sürüm 3.0.8 yazıyor hangi satır olabilir acaba

Unknown dedi ki...

bende 7 androıd 4.0alwinner cortex a 13 marka cihaz var androıd yazısında kalıyor acılışta ne yapmam gerek lütfen yardım edin...

Unknown dedi ki...

onyo nanopad 7.inç hangi rom uyar?

Unknown dedi ki...

Trident TPAD 9.7" Tablete SD biçimlendirmeyaptım açılmıyor acaba hangisini yüklersem calışır veya bana firmware'ünü yollayabilecek varmı

Unknown dedi ki...

7" TABLET PC +android4.0ALWİNNER+1.5GHZ+CORTEX13 bu aletın romunu bılen varsa söylesin lütfen...

yilmazkiraz dedi ki...

sd kartı hazırlıyorum tablete takıyorum tablet normal açılıyo ne olabilir sorun

Unknown dedi ki...

merhabalar hocam ben açılış şifremi unuttum ve romu sd ye attım fakat gene normal şifre ekranına gelip şifre soruyor ne yapmalıyım acabaa

Unknown dedi ki...

bnde smart tab stc15 premium 7 inc var adroid 4.0 işlemci tabletim var sd kartı hazırlıyorum tablete takıyorum tablet normal açılıyo ne olabilir sorun yardım edin lütfen

Unknown dedi ki...

bende Modeli MI-80 (üretici Noouo Tlink) olan bir tablet var. 8" android 4.3 yüklüydü. 3G dahili.
yanlış rom yükleme sonrasında ekran gitti. bir çok rom yükledim hiçbiri uymadı. bunun için ne yapabiliriz?
teşekkürler.

Unknown dedi ki...

selam akadaşım bende rexpo m7l var andoid4.0.3 yüklü hangisini yükleyeceğim bilmiyorum aban bi yardımcı olursan ... şimdiden teşekkürler

Eren Kılıçkaya dedi ki...

Arkadasım bende IPO marka bi tablet var 7 inc 4 gb hafızalı wm8650 android 2.2 kameralı yeşil ledli. elimde olan özellikleri bunlar rom yüklüyorum ama olmuyor sizce hangi romları denemeliyim ? acilll cevap

velizrsln dedi ki...

peki benim tablet android yazısında takılıyor bunu nasıl çözebilirim

Unknown dedi ki...

selamlar,
casper nirvana 7" tablet
2.6.34
eagle@eagle-Aspire-47-38GH#101
ICS.f32refBTB0B6
20121205

özelliklerde yazanlar bunlar. Sorularım ise,
-root işlemi için hangi model uyumludur?
-Unroot işlemi gerekibilir. Servise göndermek için. garanti dışı kalırsa diye. Programları nasıl temin edebilrim?
-Android 4.1 veya 4.2 vs. kurma şansım var mı?
Sürüm yükseltme yapma şansımız olmayaca mı?

sizlere teşekkür ediyorum. çok faydalı bir blog.
iyi çalışmalar.
Şahin

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık Hocam 1-2 denememde romu kurdum şuan çok güzel çalışıyor.Teşşekkürler

Alexdemahsum dedi ki...

Hocam ainol aurora 2ye olur mu? Benim aurora 2 brick oldu hiç çalışmıyor. Ekran hiç açılmıyor. Otomatik kurulum yapacak bir rom arıyorum. Sd kartı taktığım gibi kurması gerekli. Çünkü recovery menusune giremiyorum.

ak_650 dedi ki...

ONYO Nanopad Maxx 7" 256MB RAM 2GB dahili hafıza benim tablete uyar mı ona göre yapayım da admin kardeş cevap verir misin ?

bayx dedi ki...

slmlar yazınızı büyük dikkatle okuyorum ve ilginize şimdiden teşekkür ederim.benim tabletim 7" a13 işlemcili promedia 4.0.3 işletim sistemi var. birde luxus var onunda teknik detayları aynı.hangi romu yüklemeliyim sizce? cevabınızı bekliyorum.

Unknown dedi ki...

merhaba probook prbt702 tablet için hangi romu kurmalıyım? Ben listeden1.yi denedim olmadı 2.yi denedim olmadı. Yanlışmı deniyorum şimdi geride gelmedi makina.

Unknown dedi ki...

ADMİN M7206 YAZIO MODELDE O BURDA YOKMU ?

Unknown dedi ki...

ABİ TRİDENT TPAD7 7" TABLET MODELİNİ BULAMADIM NASIL GUNCELLERİM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

Unknown dedi ki...

slm arkadaşlar bende mıd m7206 7"tablet var sanırım işlemcisi a6 ram 196 mb cpu 1hz android 2,3,3 ben bunu nasıl yükselteblirim.birde makinayı root edemiyorum bilgisayarada bağlayanıyoruyardımcı olursanız memnun olurum

gizem dedi ki...

Gizem
vmaxx vpad excellence rom varmıdır veya buna uyan hangisi yardımcı olursanız mennun olurum

bahisbizden dedi ki...

Hocam benm Tabletim Teknosa Firebrand M778 Root yaptım ancak nasıl Room yükleyebilirim Tablet şu an 2.3.3

Cihat KELES dedi ki...

Çinden aldığım tablet için 2.Seçeneği seçtim ve süper çalıştı ALlla razı olsun tuttuğun altın olsun

Cihat KELES dedi ki...

Merhaba Admin, herşey çok güzel çalışıyor fakat net internete bağlanmak için browsere görebildim nede uygulama yükleme için Play mağazası ikonunu, aynı zamanda klasörleri görüntülemek için explrer ekranına yok. Bunun dışında sadece youtube var video izleyebiliyorum aletin hızı çok iyi duyarlılığı çok iyi ama yan progamları nasıl kurabileceğimi öğrenebilirsem müthiş olacak. Birde son olarak kurulumdan sonra SD kartın içini silecekmiyiz?

Teşekkürler

Cihat KELES dedi ki...

Merhaba Kardeşim, sorunu buldum çinden aldığım 32GB kart sahte olduğu için bazı dosyaları yükleyememiş, sağlam 2GB telefonumun kartı ile rom yükledim ve herşey sorunsuz çalıştı, tekrardan herşey için Allah razı olsun

doganmf dedi ki...

DEDİKLERİNİZİ AYNEN YAPTIM ANCAK KARTI TABLETE TAKIP AÇTIĞIMDA AÇILIŞ ESNASINDA KARTI GÖRMÜYOR YANİ KARTTAN BAŞLATAMIYORUM MODEL WM8850 OLAN BİİR TABLET VAR BENDE

comparator dedi ki...

luxus t10 a13 mid 7" tablet var hangi rom olduğunu bulamadım yardımcı olumusunuz arkadaşlar....

uyuşukpanda dedi ki...

iyi akşamlar. sorunum şu elimde vimicro mid 10" bi tablet var diğer adı flytouch yada superpad v3 diye de isimlendirilmekte. sıkıntım şu içerisinde herhangi bir yazılım olmayan yada çökmüş bir tablete rom atmaya çalışıyorum.( power tuşuna bastıktan sonra logo ekranı yaklaşık 20 dk açık kalıyor ve birşey olmadığından reset atmak zorunda kalıyorum) yeni rom atmaya çalıştım fakat bişey olmadı şimdi download ekranı da açılmıyor. nette bulunan firmware yğklemeleri de çalışmıyor yardımcı olabilirseniz sevinirim. çünkü tablet çalışırsa bir miniğe yollayacağım.

YawuSZ dedi ki...

elimde allwinners google a13-mıd tablet var yazılımınız bunada yükleyebilirmyim uyumlumudur..

Unknown dedi ki...

ddpad4 maxi tablet aldım fakat dahili hafıza dolu uyarısı çıkıyor,fabrika ayarlarına döndüm fakat değişme yok. Orjinal romu bulamadım.yardım rica ediyorum.iyi çalışmalar.

Unknown dedi ki...

polypad c508 için hangini kurmalıyım ayrıca cyanogen mod varmı

by euonur dedi ki...

SLM.bende " DIGITAB S1 " çin malı tablet var ama programda olan 127 modelden hiçbirinde yok ne yapmam lazım "YARDIM"

Unknown dedi ki...

slm bende probook tablet var modeli prbt902 ben buna sitesinden driverini indirdim ve güncellemeyi yaptım kartı çıkarttım tablet yeniden açıldı ama ekrana dokununca hiç bişey çalışmıyor kısaca dokunmatiği hiç çalışmıyor. 9 inç lik bir tablet
yardım ederseniz sevinirim
kolay gelsin iyi çalışmalar...

Yasin Olgun dedi ki...

Merhaba, yazı biraz eski umarım hala takip ediyorsunuzdur. Elimde arkasında Trident TPAD yazan iPad 1 benzeri bir cihaz var. açılışta köşesinde android robotu göründükten sonra ekranda sadece ANDROID_ yazısıyla kalıyor. ve yazının sonundaki _ imleci yanıp sönüyor. buna hangi numaralı romu yükleyebilirim? yardımcı olursanız sevinirim.

Unknown dedi ki...

m0009f bulamadım

Unknown dedi ki...

benim sanein91 marka tablet pc var ama bu programda bulamadım benimkine karşılık bir yazılım varmı lütfen yardım edin teşekkürler

Cvsozcan dedi ki...

iyi günler. benim tablet marka vmaxx white edition model c-702 yazıyor. cihaz hiç açılmıyor ve android yazısında kalıyor. hangi rom u yükleyeceğim?

Unknown dedi ki...

ark rexpo rt 9072 yok acaba onla eş başka rom varmı yada gimail hesabina duştu şifre istiyor başka bır yolu varmı kaldırmanın

Mesen dedi ki...

Merhabalar;

Bende DIGITAB S1 çin malı tablet var ama bu 127 modelden hiçbirinde bu yok. Şifre hatası yüzünden açılmıyor ne yapmam gerekiyor hangisi uyumlu yada.

Teşekkürler..

Unknown dedi ki...

poly pad c508 var android yazısında kalıyor
açılmıyor
ne yapılabilir
yardımcı olursanız sevinirim

Unknown dedi ki...

YARVİK TAB310 modeline kurulabilir mi?

CyberAngeL dedi ki...

Hocam vmaxx white edition var factory reset yapmak için tableti nasıl açacam.Bu programda başlat deyince açılmıyor.

Unknown dedi ki...

Luxus t10 a piranha pro II tab rom uyar mı?
Teknik özellik olarak neredeyse aynılar.

Unknown dedi ki...

vmaxx white edition c-702 pc android var
buna rom ariyorum bulamadim

vermis oldugunuz bütün imkanlari denedim
mikro cd karti takiyorum tabletimi aciyorum
normal aciliyor hic bir yükleme yapmiyor
yardimci olabilirmisiniz
selam

coupling78 dedi ki...

WMAXX White edution tablet aldık eşe dosta hava yaptık.tabi hemen nazar değdi androidde takılı kaldı açılamıyor.uygun bir rom ve nasıl yükleneceği konusunda help help help.180 e aldık 80 e verecem rom kurun kullanın yok yüklenmiyo derseniz paranız iade. smler@hotmail.com jelatini bile duruyor üzerinde.

Unknown dedi ki...

Casper nirvana 7 inç tablet kullanıcı hatalı şifre nedeniyle açılmadığı için tapleti yeniden kurmak istedim. bulduğum proğramı sd karta yükleyip tablete taktım ve recovery için gerekli tuşlara basıp tabletin açılmasını beklerken yeşil yazı 2-3 saniye yandı ve kayboldu. ve birdaha tablet açılmadı. açılma işaretini gösteren hiç bir lamba yanmadı. Acil yardım lütfen

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar benim çin malı lenovo tabletim var ekranda android yazısı takılıp kalıyor.Power ve ses açma veya kapama kombinasyonu veya sd karttan rom yüklemeyide beceremedim lütfen yardım edin
Tablet aşağıdaki linkteki tablet:
http://www.aliexpress.com/item/Lenovo-lenovo-10-tablet-16g-1280-800-ips-hd-capacitance-screen-dual-core-wireless/845891826.html

misayilmaz dedi ki...

sevgili arkadaşlar sizden bir ricam var.henüz yeni adım attım tablet dünyasına.digiphone-s2 7'' aldım fakat desteklediği tabletin içinde yazan 3G modem lerin hiçbirisini cihaz tanımıyor.normal usb belleği görüyor okuyor fakat 3G modemleri tanımıyor.nasıl bir çözüm önerirsiniz.tablette şu an 4.0.4 yüklü.yardımcı olursanız çok sevinirim.tüm paylaşımlar ve yardımlar için çok teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Benim tabletim easy pro tab 43 bunu için rom yok ne yapmalıyım

Oğuzhan dedi ki...

concord silver edition niye yok inş güncelleme yaparsın

mesut tuncar dedi ki...

s.a usta öncelikle kolay gelay gelsin elimde oromedia süperslim 7 digitap die bir tabletim vaar acılısta android yazılımında kalıyo bi türlü rom bulamadım sizce hangi romu yüklrmrliyim lütfen yardımcı olurmusunuz cok zor durumda kalmım simdiden tesekkürler yardımlarınız için tsk

YÜKSEK DUVARLAR dedi ki...

Arnova 7C G2 için hangi romu yüklemeliyim ..Tableti açarken arnova yazısında kasılıp kalıyor Ne yapabilrim .

siranli dedi ki...

SELAM USTAT TRİDENT TPAD7 7" TABLET MODELİNİ BULAMADIM NASIL GUNCELLERİM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

Unknown dedi ki...

benim 9.7 inch a8 işlemcili4.0.3 androidl tablete yaptım bunları tableti başlatıyorum odesa uberoid kurulum ekranı gelmiyor

Unknown dedi ki...

Merhaba Skaypad A702 A9 işlemciye sahip, Led lamba yok acaba hangi rom ?

Unknown dedi ki...

HOCAM MERABA BENDE CNM MARKA 9' LİK TABLET VAR REC MODUNA ALAMADIM BİTÜRLÜ.SİZİN PROYU İNDİRDİM AMA ORDAN DA OLMADI.BEKLİYORUM CEVABINIZI

Unknown dedi ki...

HOCAM MERHABA BENDE APROTECH PC7218 7" TABLET VAR YAZILIM ATARKEN TAMAMEN KAPANDI AMA BİLGİSAYARA TAKINCA TANIYOR. NE YAPMAM LAZIM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.

azam dedi ki...

hocam iyi çalışmlaar, elimde çinden gelme bir tablet var ama hangi romu atacağımı bilemiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
tablet açılış ekranında logoda kalıyor.
i&i diye birşey,
üzerinde yazanlar: initial&inspire t-92, www.soaiymp3.com
tabletin üst panelde 1 menu 1 esc tuşu var power yan tarafta
iyi çalışmalar saygılar.
içinide açtım. rk2918 yazıyordu. led lambası yok. sony ercson t92 diye arayınca aynısı çıkıyor.

Korbakor dedi ki...

1 yaptım... uberoid kaldı
7 deniyorum dokunmatik çalışmadı
8 dokunmatik çalışmadı
11 yaptım ... uberoid kaldı..
24 tavsiye ettiniz ilk ekranda takıldı sanınırım 10" içini
başka öneri ?

Korbakor dedi ki...

arladaşlar rem şeklinde çipi olup üzerinde vm8650 yazanlar 3 yazıp yüklesinler. diğerlerine bakmadım ama dokunmatik çalıştı

Korbakor dedi ki...

android sürümünü nasıl yukseltebiliirm. birçok apk için ayrıştırma hatası veriyor

Unknown dedi ki...

benim sorunum odesa uberoidi win8 e kuramıyorum

Bitlipire dedi ki...

Selam Smarttab 7" stc 22 trendy marka tablet var.Yere düştü ve şuan sadece beyaz ekran var,açılıp kapandığındada aynı sorun devam ediyor.Hiç bir yazı çıkmıyor,Acaba ne gibi bi sorun oluşmuştur.Düşmenin etkisiyle herhangi bi yeri hasar görmüş olabilirmi,ekranı veya başka bi yeri.Yada rom sorunumudur.Yada çöpe atayım gitsinmi.( sonuçta 120 tl ye almıştım,ucuz yani ).Böyle bi sorunla karşılaşan bi arkadaş varsa cevap yazarsa sevinirim.

Unknown dedi ki...

merhaba,trident t-pad7 süper slim için hangisi uygundur acaba,yardımcı olursanız sevinirim.

Unknown dedi ki...

iyi günler rowell c-501 model bi tabletim var İşlemci-Bellek
Rockchip 2918 Cortex A8 (up to 1.6 Ghz) CPU
1 GB DDR3 Ram
GC800 GPU desen kilidi var acamadım tuş olarak sadece on of tuşu var ses tuşları yok hangi yazılımı secmem gerek odesa icin yardımcı olursanız memnun olurum

Unknown dedi ki...

iyi günler dark evopad 7.0 inch tablete kuramıyorum acaba yardım edermisiniz ?

DOGANTARLA dedi ki...

wm8850 tablet yanlıs rom yukledım hıc acılmıyor pc gormuyor unkowun dıye hata verıyor sadece sarz ısıgı bırde yesıl ısık yanıyor brıck oldu bu tablete ne yapmalıyım cop oldu herhalde bılgısı olan arkadaslardan rıcam cevap yazarsanız memnun olurum saygıalr

Adsız dedi ki...

tabletin işletim sistemini azaltır mı lütfen cevap verin yoksa uygulamıycam

Unknown dedi ki...

Selam abi ben piranha pro II tab 7'' tablet var hangisini yüklemeliyim şimdiden teşşekürler

Adsız dedi ki...

qpad 7001 tablet hangisini secmeliyim yardım lütfen

Unknown dedi ki...

Güzel çalışma, çok teşekkür ederim ( Zenon siyah tablette 8 numaralı rom çalışıyor )

Unknown dedi ki...

ya arkadaşlar ben romları tek tek deniyorum fakat benim tabletim hep android yazısı ile acılıyor bu wm8650 yazısı hiçbirinde cıkmıyor kurulumda başlamıyor sebebi nedir bileniniz varmı?????

Unknown dedi ki...

merhaba tesekkur edıyorum şimdiden.benim elimde SHUZI DUAL CORE SUPERPAD7S var bu kadarını biliyorum hangi romu yuklemelıyım .. tesekkurler

Arda Çankaya dedi ki...

digitab s1 tablet için hangi rom yüklenir

Unknown dedi ki...

Hocam elimde rowel c-501 tablet var ama listede adını bulamadım buna uyumlu rom varmı????

Unknown dedi ki...

Sunny sn 7008 çift hat özellikli tabletimin telefon özelliğini kullanabilmem için ne yapmalıyım

Unknown dedi ki...

Çin 10.1 inc anakartı td101-mb-v1.0.0 ayrıca mt6572a smartphone tabletim için uygun rom bulamadım. tablet sistem dosyalarına virüs girmişti silemedim. Tablet http://www.ebay.com/itm/16GB-10-1-Google-Android-4-4-Tablet-Smartphone-Dual-Sim-4CORE-2GB-RAM-2Cam-3G-/181489405922?hash=item2a419c8fe2:g:rYsAAOSw-ndTmf-E
uygun olan romu bulmama yardımcı olur musunuz. Şimdiden Teşekkürler

Unknown dedi ki...

Cube U30GT2 Android 4.4.2 KitKat var acılmıyor burdan hangiromu yuklesem aılır tesekkurler

Ahmet key dedi ki...

Hocam elimde pro2000 prbt 805 8" tablet var açılmıyor romunu bulamıyorum nereden bulabilirim

Unknown dedi ki...

hoca eline saglık ..ama eski sürüm daha iyiydi tum vınlarla çalışıyordu ..yeni sürüm tüm vınlarla çalışmıyor ....olmadı hocam olmadı ...eski sürümü nereden bulabilirim ..

Recep Berke KAPLAN dedi ki...

Dosyayı allah aşkına Yanex Disk'e yükleyın.Çok yavaş iniyo 50kb/sn VE bu arada Maxell Maxtab romu varmı 512mb ram 8inch MID android 2.3.1

Unknown dedi ki...

hocam tabletim kendi kendine program yukluyo play storeden da hata veriyor markası 7" hd dualcore classıc serıes c2074 androıd 4.2

Unknown dedi ki...

hocam öncelikle kolay gelsin trident tpad7 tabletim var gmail istiyor cok fazla desen denemesinden dolayı sitedeki bütün romları denedim lakin hiçbiri tutmadı yardımcı olabilirseniz cok sevinirim

Atlrstr dedi ki...

Hiç bir yerde romunu bulamadığım bir tablet var elimde (GM E-tab_gov (Fatih projesinin ilk tableti)) burdaki romları deneyeceğim çünkü general mobile ile görüştüm yazılım yükleyemezsin dediler. çünkü ne pc ile bağlantısı var ne dosya yöneticisi root atsan atılmaz cwm kursan kurulmaz recovery menüsü bile yok. bu romlardan biri olurda çalışırsa..

Unknown dedi ki...

x-voora marke 7 inc tabletim var format atamıyorum yardımcı olurmusunuz ?

Şeref SAĞLAM dedi ki...

S.a elimde D-pad3 tablet var hangi romu atayım hocam android 4.2 ve üzeri olsun mümkünse

Unknown dedi ki...

Merhabalar elimde CMX AQUILA 097-1016 tablet var ve açılmıyor android simgesinde çakılıp kalıyor ne yapmak gerekir

systmrrr dedi ki...

merhaba oblio marka tablete rom var mı. model no m7511

abone26 dedi ki...

slm benim sorunumda aynı just_tablet arkadaşınkı gıbı yardımcı olacak arkadaşlar aranıyor saygılar.
Versiyon
4.4v2.0. MID-1013D_wifibt_v4.4.2_jsmax2014-10v

Chıp Type
All Winner
Tech A23
Dual core
E2199AA 45M7

V10-V1.1
20140805

Unknown dedi ki...

Merhaba bende mpman mpqc122 tablet var mpman man yazısında kalfı

Adsız dedi ki...

abi bari markalı tablete rom yükledim dokunmatik tutmuyor ne yapabilirim

Unknown dedi ki...

Benim tabletim reeder A11S andrAnd sürümü 6.0. sürümünü ben 9.0 yapmak istiyorum ama dosyasını hiç bir şekilde bulamıyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz?🙏🙏

Yorum Gönder