15 Şubat 2012 Çarşamba

Çin Malı Tabletlere Rom Kurmak - Sorun Ve Çözümleri

Arkadaşlar Tekrar Merhaba,
Geçen yazımda size çin malı tabletlerden bahsetmiştim.Gelen sorular üzerine bu yazım da size Çin malı tabletler de oluşan sorunları ve çözümleri göstereceğim inşallah.

Çin Malı Tabletlere Rom Kurulumu:
Arkadaşlar öncelikle Andoid 2.2 uberoid üzerine inşa edilen Odesa Uberoid Rom'indiriniz.

ODESA UBEROID ROM GÜNCELLENDİ, YENİ KONU LİNKİ:
http://odesateknikservis.blogspot.com/2012/09/tum-cin-mal-tablet-pclere-wm8650-rom.html


Arkadaşlar ,


Odesa Uberoid indiktikten sonra klasör içinde ki "changer" dosyasını tıklayıp çalıştığınızda karşınıza yukarıdaki gibi Odesa Uberoid'in Yükleme Menüsü Gelecek.

İlk sayfada 11 Modelin rom'u bulunmakta,
Aradığınız Rom ilk sayfada olmayabilir, O zaman ""ENTER"'a basıp 2.ci sayfaya geçerek orada ki modellerden de seçim yapabilirsiniz.


Not:
Arkadaşlar doğru kurulum yapmak istiyorsanız, Tablet PC'nin üzerinde ki Led Işığın Rengine Bakın!
Eğer tabletiniz Green Led ise menüden ona göre Blue Led ise yine menüden ona göre seçim yapabilirsiniz.

Odesa Uberoid Kurulum Aşamaları:(Rom Yükleme)
1.)SD Kartı bilgisayarınıza takın.
2.)SD Kartınızın boş olduğuna emin olun.
3.)Odesa Uberoid Klasöründeki "Changer" dosyasını çalışıtırın.
4.)Karşınıza gelen ekrandan Tablet Pc modelinizi seçin.
5.)Modele karar verdikten sonra numara yazıp Enter'a basınız "(Örn:Mid tablet için)"
6.)Karşınıza gelen menüde;
Odesa uberoidi SD Karta Kopyalamak ISTIYORMUSUN, Y/N ? soru gelecek "Y" basıp bir sonraki aşamaya geçin.
7.)Sonraki aşamada;
Bu ekranla karşılacaksınız, buradan SD Kartınız hangi sürücüdeyse onun harfini girip Enter'a basın.

8.)Sonra SD Kartı bilgisayarınızdan çıkarın.
9.)Tablet pc'nizin tamamen kapalı olduğuna emin olun.
10.)SD Kartı tablet pc'ye takın
11.)Tablet pc'nizi çalıştırın
12.)Belli bir süre sonra ekranda wm8650 android 2.2 upgrading şeklinde bir yazı beliricek.
13.)Ortalama 1-2 dakika içerisinde beyaz bir ekranda kurulum kendiliğinde başlayacak.
14.)Akabinde alttaki yükleme çubuğu %100 olduğu zaman "PLEASE,REMOVE SD yada SD KARTI ÇIKAR" şeklinde bir yazı göreceksiniz.
15.)Bu yazıyı gördükten sonra SD Kartı çıkarın, siz SD Kartı çıkardıktan sonra Tablet pc kendini yeniden başlatacaktır.
16.)Unutmayın yüklemenin hemen sonrasın daki ilk açılış daima uzun sürer.Masaüstünüz gelene kadar bekleyin.Paniğe kapılmayın.
17.)Artık Odesa Uberoid işletim sistemli tablet pc'niz hazır.Güle güle kullanın.


ODESA UBEROID ROM GÜNCELLENDİ, YENİ KONU LİNKİ:
http://odesateknikservis.blogspot.com/2012/09/tum-cin-mal-tablet-pclere-wm8650-rom.html


UYARI!
1.) Uberoid Rom kurulurken makinenizin şarzı olduğundan emin olun.
2.) wm8650 android 2.2 upgrading yazısı 5 dakikadan daha uzun süre ekranda kalırsa yanlış rom'u yüklemeye çalışıyorsunuzdur.İşlemleri baştan uygulayıp seçiminizi değiştirin.
3.) Tablet pc açılmıyor, yeşil ışık yanıyor ama görüntü vermiyorsa: bilinki yanlış rom yüklemeye çalışmışsınız endişeye kapılmayım.İşlemleri baştan uygulayıp farklı bir rom seçimi yapın.
4.) Tablet pc'ye rom kurdum ama dokunmatik çalışmıyor ise yine yanlış rom kurmuşsunuz demektir.İşlemleri baştan uygulayıp farklı bir rom seçin.
5.) Tablet pc'ye rom kurdum ama ses gelmiyor ise yine yanlış rom kurmuşsunuz demektir.İşlemleri baştan uygulayıp farklı bir rom seçin.
6.) Arkadaşlar her türlü sorunda mail atabilirsiniz; odesayazilim@gmail.com


ODESA UBEROID ROM GÜNCELLENDİ, YENİ KONU LİNKİ:
http://odesateknikservis.blogspot.com/2012/09/tum-cin-mal-tablet-pclere-wm8650-rom.html


Hepiniz Esen Kalın ;)

127 yorum:

adaminbiri dedi ki...

PolyPad100'e kurmayı deneyeceğim şu anda. Modelleri tek tek deneyeceğim artık basit bir yolu var mı?

adaminbiri dedi ki...

2- yi denedim poly pad100 için normal açıldı herhangi bir yükleme yapmadı tablet aynen eskisi gibi açıldı.

Alper dedi ki...

Muhammet Bey kurulum yaparken Tablet'in markasını, modelini, ekran boyutunu ve led ışığının rengini doğru seçmelisiniz.
Bu doğru kurulum yapmanızı sağlayacaktır.

gunter dedi ki...

MERHABA BENDEKİ CİHAZ ÇİN MALI MİD V7 REZİSTİF CEP TELEFONLU OLANDAN YEŞİL LED HANGİNİ SEÇMEM GEREK

Alper dedi ki...

"8" numara işinizi görecektir.Eğer olmazsa "1" ve "11" numaralarını denersiniz

gunter dedi ki...

denedim olmuyor e10 diye bişi galiba

Karagümrüklü™ dedi ki...

İyi günler,bendeki cihazda da ekrana hiç görüntü gelmiyor,uberoid üzerinden rom yükledim fakat yine açılmadı acaba bilgisayara bağlayıp bilgisayar üzerinden rom yükleyebileceğimiz bir uygulama ve bilgisayar için usb driver ları varmıdır.modeli muhtemelen m009 veya m002 7 inch wm8650,256 mb ram olan modellerden birisi...

barış kaçar dedi ki...

yükledim ama 10 dakkadır açılmadı hareketli bir resim var devamlı ...doğru yoldamıyım acaba

movcenter dedi ki...

altıgen bal peteği şekli animasyon yaklaşık 10 dakikadır ekranda hatalı bir işlem mi olduda mı açılmıyor?
(Rom atma sebebim;wi-fi{aynı zamanda MAC adresinin oluşturulamaması] ve batarya dolmaması)

Alper dedi ki...

Başka Numara deneyiniz.

mmahfuz dedi ki...

sayin odesa yetkilileri oncelikle yaptiginiz bu hizmetten dolayi size minnettarim ama benim bir sorunum var fakat bir turlu cozemedim simdi benim cihazim epad 2 ve 7 inc bu rom kurulum programindan yanlizca 13 numara oluyor her sey tamam amaekran ters donuyor ses kulakligi taktigim zaman disari veriyor belki yanlis yazilim yukledim diye hepsini tek tek denedim ama 13 numaradan baskasi olmadi bi cevap yazarsaniz tesekkur ederim bu arada benim cihazim epad 2 wm 8650 her sey icin simdiden tesekkur edeim saygilarimla

condorrr dedi ki...

slm ben de mıd v7 android 2.3 tablet war dediklerinizi aynen yapıyorum fakat tablet yükleme ekranına geçmiyor direk kendi programını açıyor sorun ne olabilir ?

mmahfuz dedi ki...

arkadaslar bu siteyi kurmissunuz iyi guzel ama ben bir mesaj attim fakat kimse cevap yazmadi acaba benmi yanlis soru sordum

Alper dedi ki...

Hocam anlatılanları dikkatlice okursanız sorunuza cevap bulursunuz, yükleme yapılırken;
1.Kaç inç olduğu?
2.Led ışığının hangi renk olduğu
3.Dokunmatiği ve sesi tam olarak çalışıp çalışmadığı
4.Yazılımın içerisinde uyabilecek tüm ihtimallerin denenmesine rağmen sorun olduğunu görüyorsanız,

CİHAZINIZIN VERSİYONU BU FIRMWARE'YE UYGUN DEĞİLDİR DEMEKTİR!

mmahfuz dedi ki...

valla hocam kusuruma bakmayin ben s.arabistandan yaziyorum bizim buralarda kimse bunlardan anlamiyor bende denize dusen yilana sarilir misali sizi rahatsiz ediyorum onun icin beni mazur gorun benim cihazim e pad2 ET1000S ve 7 inc ledisigi ise yesil dokunmatik ve ses tam olarak calisiyor ama gelin gorunki ters cslisiyor aslinda cihazin bir seyi yoktu ama denemek icin sizin rom yazilimini yukledim hepsini tek tek denedim ama yanlizca 13 numara oldu ve simdi hersey calisiyor fakat ters yani sensor olmasi gereken yonun tam tersi oluyor ses ise kulakligi takinca disari veriyor cikarinca ses kesiliyor dokunmatik mukemmel otesi gibi hiz sonsurat cok guzel yani isletim hizi 800 mhz ve dahili hafizasi 4 gb eger bu cihazin yon ve ses problemiicin yardimci olursaniz size minnetter kalirim ama olmasada olmaz ne yapalim basa gelen cekilir hersey icin simdiden tesekkureder basari devamini dilerim allah muaffak etsin insaallah kalin saglicakla s.a.

mmahfuz dedi ki...

ya arkadaslar kurmasina kurdum ama kapandiktan sonra pembe ve beyaz arasi bi ekran geldi baska birsey yok ne yapabilirim

serkanksn dedi ki...

Hocam o change.bat çalıştıktan snra tabletmizn hangisi olduğunu nasl seçicez.? mesela bnm tabletim Wm8650 asol üst köşede yeşil ufakmı fak bir led ısığı var.Internetten VIA WM8650 modelini girdim görsellerden bnm tabletin aynısı gördkten sonra change.bat modl seceneklerinden 5ni seçip enter dedim şuan yükleniyor bakalım doğrumu?

serkanksn dedi ki...

valla emeğiize sğlık uğrasmıssınız ama hepsini teker teker denememe rağmen baslangıctaki petekten baska hiçbir ekran göremedim. ürünüm 7 inc green led wm8650 kaç mghz oldgnubilmiyorum sadece panellerindn anladığım kadaryla linkteki cihazın aynısı http://www.google.com.tr/imgres?hl=tr&sa=X&biw=1440&bih=737&tbm=isch&prmd=imvnsfd&tbnid=WO-AotXSwAnMlM:&imgrefurl=http://techknow.freeforums.org/uberoid-wm8650-1-5-1-hybrid-honeycombmod-v7-t962-450.html&docid=COHa7YDrx-eUAM&imgurl=http://image.made-in-china.com/2f0j00PCeamMBGSdcv/7inch-MID-Android-2-2-WM8650.jpg&w=800&h=535&ei=EVKcT8DtMsSB4gTLnP2pDg&zoom=1&iact=hc&vpx=538&vpy=150&dur=1944&hovh=183&hovw=275&tx=130&ty=114&sig=116902946848228957080&page=1&tbnh=125&tbnw=176&start=0&ndsp=28&ved=1t:429,r:2,s:0,i:67 eğer yardmcı olablrseniz sevnrm çünkü tüm cumartesi gecemi bu tabltin rom ve rootu yedi :)

Objective Graphic dedi ki...

Işıklı bal petekleri sürekli ekranda hareket halinde masa üstüne bir türlü geçmedi yardım edermisiniz. MID 8650

Alper dedi ki...

Arkadaşlar bal peteğinde yaklaşık 20 dk bekler.20 dk sonra masaüstüne geçer.siz 5 dk bekleyip petekten masaüstüne geçmedi deyip cihazı kapatırsanız cihaza zarar verirsiniz.Bir teknolojik aleti tamirde en önemli husus sabırdır.LÜTFEN KURULUM SIRASINDA SABIRLI OLUNUZ!!!!!!!

Adsız dedi ki...

selaqm arkadaşlar elimde LOGİTAB 1ghz 512 ram 2 usb girişli eternet girişli aparat kırmızı renkli led li tablet pc var ekranda büyük herflerle android yazıyor sonra sağda küçük harkle çıkıyor ve orada kalıyor açılmıyor not: buradaki hiç bir romu denemedim henüz hafıza kartını tablet üzerinden biçimlendirince oldu sanırım kendi yazılımını sildi ANDROİD 2.3.3 vardı içinde usb kablosu yok yardımlarınız için teşekkürler

Adsız dedi ki...

Merhaba.çinden jxd s7100 marka pc tablet getittirdim.üzerinde android froyo işletim sistemi var.android 3.2 yükleyebilirmiyim? bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.saygılar.

Adsız dedi ki...

İşletim sistemi Android 2.3 Flash 10.1 destekli
Ram 512MB DDR2 1Ghz
Bellek 4Gb
Ekran 7'' dokunmatik panel 16:9 çözünürlük 800x480
Rezistif çoklu dokunmatik ekran zoom in/zoom out
Wıfı 802.11 b/g
Web kamera 0.3 megapiksel
Desteklediği müzik formatları mp2,mp3,wav,aac,wma
Desteklediği video formatları 720p oynatma mpeg1/2/4,mjpg,H263,H264
E kitap fonksiyonu,office dosyaları görüntüleme değiştirme ve oluşturma
E mail desteği
G sensör otomatik ekran görüntüsü çevirme
Batarya ömrü 5 saat
Mikro sd kart ile hafıza maksimum 32gb
Üründe 3G desteği yoktur
2 yıl garanti
Paket içeriği
Kulaklık
Şarj aleti
Ethernet bağlantı modülü
Garanti belgesi

Geveze Adam. dedi ki...

sa iyi gunler benım sorunum yukledıgım butun romlarda bekleme yasıyorum acılan romlardada dokunmatık calısmıyor :( wm8650 model numarası bu mıd 7 acaba hangı surumu kurmam gerekıyor ?

_Ay]|[aN dedi ki...

bndede onyo tin malı tablet var hiçbiri yüklemeyi baslatmıyo yardımm

Adsız dedi ki...

Selam Kardeşlerim.JXD S7100 512 mb ddr2 rem 1ghz işlemci.8 gb dahili,32 gb arttırılabilir depolama.7inc kapasitif ekran.android froyo işletim sistemine sahip tablet pc.buna işletim sistemi olaram 3.2honeycomb yüklemek istiyorum.ama yardım almam gerekiyor. yardımcı olabilirmisiniz. emeğinize sağlık.(Ömer KÖSE kose.omer@hotmail.com)

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar çin malı tablete rom kurdum herşey tamam ama şu masaüstü bir gelemedi ne hatası var bir yardımıc olur musunuz?

ozarin dedi ki...

Merhaba tabletim A710 Android 4.0 7 inç..bu programı indirip kurabilirmiyim acaba..teşekkürler

Alper dedi ki...

Arkadaşlar Android versiyonu 2.3'ten yüksek olanlar bu firmware'i yüklemesinler.Onlar için ayrıyeten bir derleme hazırlayacağız.
Teşekkürler

NdN dedi ki...

m7206 Android 2.3.3. surumlu tablete bunu kurabilirmiyiz. Kuruluyorsa hangi changer seçmeliyim

Unknown dedi ki...

merhaba benim tablet mobee net 7 s800 güncelleme için kendi sitesenindan yükledim ve güncelleme başladi 1 saat oldu ayni ekranda kaldı sabah 8 de bakdim yine ayni ekran bune dedim sarjdan çıkartdim bu sefer power ışığı yaniyor ama ekranda kapali .s burdan gerekli rom 11. via wm8650 yükledim sarja takdim kırmızı ışık yaniyor sd kartı takdım power tuşuna basdım yine bi değişiklik yok yardım edermisiniz

Unknown dedi ki...

android 2.3.3 süperpad i7 için de kullanabilir miyim?

Unknown dedi ki...

aslında sorun şu tablet açılmıyor...Android yazısında donuyor.Rom yüüklemem gerekiyor sanırım.Burda ki paylaşımın bana faydası olur mu?bir de tabletim 1ghz olmasına rağmen bana çok yavaş geldi büyük oyunlar oynayamıyorum ve kendi tarıcısına bile gücü yetmiyor opera mini kullanıyordm yeni rom yüklediğimde hızlanırmı sizce...Ayrıca 1ghz i7 sanırım 256mb ram ,android 4.0 yüklenebilir mi?

rahmi dedi ki...

mıd 7 ler 26 numara yükleyin

rahmi dedi ki...

her şey çalışır durumda

Avnibey dedi ki...

hocam tablet minmt 7 x için rom var mı

Unknown dedi ki...

merhaba
ben android konusunda yeniyim. Yardımcı olacağınızı umuyorum.
2 ay önce aşağıda özellikleri yazılı tableti aliexpress ten aldım. Bir hafta önce açılışta android logosu geliyor ancak hiç açılmıyordu. led rengi mavi, sd kartları tanımadığı için yukarıdaki romları kuramadım. İnternette yaptığım araştırma ile "FWDN_V7_v2.13" programı ile a700 isimli tabletin rom unu kurdum (2.3.3) ama sd kartı görmüyor, kalibrasyon ayarlamasını da kabul etmiyor,GPS çalışmıyor, usb ile pc yede bağlanamıyordum(tüm ayarları yaptığım halde). Ancak 2.1' i kurduğumda usb ile pc ye bağlanabiliyorum. Ama GPS çalışmıyor. sd kartı yine görmüyor. Ayrıca kurulum yaptığım programda NAND aktif ama MTK pasif.

Aliexpresse cihazın durumunu bildirdim, bana uygun update.zip i gönderdi ama cihaz sd kartı görmediği için kurulumu yapamadım. Kurulum yapabilmek için bana öneriniz varsa bekliyorum. Yanlış bir şey yapmayayım.

Yardımcı olacak arkadaşlara teşekkürler.

CİHAZIN ÖZELLİKLERİ
Tablet PC
Tablet Data Capacity:4GB
Screen Size:5"
Processor Manufacture:Telechip
Memory Capacity:256MB
Operating System:Android 2.3.3
Model Number:TP-T705
Processor Model:TELECHIP9201

cbilgin dedi ki...

merhabalar hocam mid E68 var elimde 4.3inc rom yükledim dokunmatik çalışmıyor buna uygun rom nedir. Kolay gelsin.

Alım dedi ki...

Arkadaslar bende qware qw tb-9010 diye bı model var tablet açılınca beyaz ekranda kalıyor açılmıyor... Ben birşey yüklemedim bı gece kapattım actım bı daha açılmadı bu konuda yardımcı olabilir mısınız

Alım dedi ki...

Arkadaslar ben de qware we tb-9010 diye bir tablet var cihaza birşey yüklemedim ben bı gece kapattım sabah acmaya çalıştım suan açılmıyor ne yapmam lazım ??? Yazılım mı yüklenmesi gerekiyor yoksa servise mı vereyim beyaz ekranda kalıyo cihaz yardımcı olur musunuz cok acil ???

muhsin doğu dedi ki...

kolay gelsin tablete marketten 20-25 mb gibi büyük programlar indirmek istediğimde cihazda yeterli hafıza yok deyip indirmiyor.kontrol ettiğimde cihazın sistem rom miktarı 140 mb görünüyor.ve 20.2 mb boş görünüyor.sanırım marketten gelen programlar buraya indiriliyor ve yeterli bellek olmadığı için program inmiyor.bu sistem rom miktarını artırmak mümkünmü?mümkün değilse marketitten indirdğim programların söz gelişi sd karta kaydedilmesini sağlayabilirmiyim?

Blnt01 dedi ki...

wondermedia 850 için önce 5 i yükledim ama petekli ekran tam 1 saat durdu en sonunda şarj bitti kapandı...olmadı 11 i yükledim bu sefer aynı durum..üstelik şimdi ekranım 2 ye bölündü gibi..alt tarafta az renkli bir durum oluştu...geriyede dönemiyorum kaldım böyle..

Unknown dedi ki...

meraba arkadasım. herseyden once emegın ıcın tesekkurler. bendede probook 105 var. androıde lanet ettım ya:) oyundan atıyo google playden atıyo kafayı yıycem. ben hangısını kurabılırım. 9,7 ekran androıd 4,0 işlemci var.walla ısık falan yok. yardım edın lutfen

Unknown dedi ki...

ya bunu cvplıycak olan yokmu allah askına arkadaslar ya:)

efe rüzgar dedi ki...

bende wm8650 var.tableti açıyorum fakat android görüntüsü çıkıyor ve donuyor.ne yapmalıyım.hard reseti falan varmı.

maygun999 dedi ki...

ıcood90w tabletim çöktü ne yapmalıyım konuyu bulamadığım için buraya yazıyorum ilginize teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

süperpad i7 1ghz işletim sistemi 256mb ram red led flytouch 2 7" ekran android 2.3.3 ACİLLLLL YAZILIMINI BULmAM GEREK YARDIM????

Unknown dedi ki...

Merhaba 2.3 den yukarısına derleme yapacağız demişsiniz sonuç ne oldu acaba öğrenebilirmiyiz? Bendeki 2.3 teşekkürler.

Ali Fuat OKTAY dedi ki...

Merhaba ,
özel bir kurumda katıldığım toplantıda herkese hediye edilen Trident TPAD7 tabletler ilk bakışta sevindirsede açıp içerisini görünce inanılmaz bir hayal krıklığı yaşadım.Kendi kernellerini yapmış , android 2.1 Eclair kullanmaktalar.Market bağlantısı yok.( Sunucu bağlantı hatası diye uyarı veriyor.) Frimware güncelleme desteği yok. anlayacağınız özgürlüğü kelepçelerle kısıtlanmış bir android tabletimiz var.En azından market uygulamasını çalışıracak bir rom yüklenmesi için yardımcı olurmusunuz?

Unknown dedi ki...

slm bende cin malı tablet aldım 3g wıfı baglantı seceneklerı var ama vınn ıle baglanamıyorum satıcı fırmayla gorustum chıpsetli rom yukemenız gerekıyor dıyor bir yardımcı olursanız tesekurler

kadir dedi ki...

polypad 5900 e hanisini secmeliyim yardım lütfen

Unknown dedi ki...

bende çin malı via8650 256m 1ghz android 2 3 tablet var onu sıyah arkası full gri olan tabletim açtımda android yazısı gelıyor ve olece donup kalıyor burdakı roomları denedım olmadı ne yapmam lazım bana yardımcı olrsanız sevınırım

akman41 dedi ki...

prbt70 serisine hangisi yuklenebir

Unknown dedi ki...

Polypad C5900 cihazım için Hangisini Seçmeliyim ?

ozlemsblog dedi ki...

wm8505 ler için ne yapmak gerekiyor??

sinem dedi ki...

Merhaba Bende Bir Tablet Var çin Ben buna yazilim atarken dondu kapattim açtım power tuşuna basinca yeşil işik yanıyor sadece kpatinca sönüyor hiç bir türlü açılmıyor bunun flashi nasil kurtarabilirim nasil yazilim atarim istanbulda nerde yapilir

Unknown dedi ki...

mrb bende VIA WM8505 varda hangisi uyumludur acaba tablet çöktü.

OturanBilge dedi ki...

Ne petekmiş 40 dk dır gitmedi...

Model: V8822
Chipset: VIA WM8650, 300M DSP video decode (support Flash 10.1)

Kitapçığında da M80003W yazıyor. 5 ve 6 yı denedim 2 sinde de petek 30 40 dk gitmedi...

Sorun neyde anlamış değilim..

Unknown dedi ki...

Merhabalar

9,7 İNÇ EKRAN ARKADA GRİ APPLE LOGOSU BULUNAN TABLETİM VAR M10PHONE 9,7 YAZANI KURDUM
HERŞEY SÜPER AMA DOKUNMATİK DOĞRU ÇALIŞMIYOR NE YAPMALIYIM,ALET ÇOK HIZLI SADECE DOKUNMATİK SORUNU YAŞIYORUM

Alper dedi ki...

ARKADAŞLAR YENİ SÜRÜMÜ BİTİRMEK ÜZEREYİZ!!!!!
ÇOK YAKINDA 127 TABLET PC MARKASINI İÇEREN DEV GİBİ BİR ROM SİZİNLE OLACAK!!!!
BİZİ TAKİP EDİN!!!!

Alper dedi ki...

ARKADAŞLAR YENİ SÜRÜM HAZIRLANDI, BLOG'A EKLEDİK YENİ KONUDAN DEVAM EDEBİLİRSİNİZ...

Unknown dedi ki...

fireband m 788 var ekran kılıtlendı yenıden androıd ytuklesem acılırmı lınk atarmısınız veya onerınız ...

Alper dedi ki...

Açılır hocam,
yeniden rom atın.Rom'linki yukarıda mevcut.

Unknown dedi ki...

iyi akşamlar bi arkadaşım kullanmadığı üstünde MID SMARTBOOK yazan çin malı tabletini bana verdi yalnız makine açıldığında android yazısında kalıyor.bu makineye ne yapabiliriz.Hard reseti falan varmıdır acaba?

Alper dedi ki...

Hocam o makineye ron kurmanız gerekli,
rom kurarsanız makineniz düzelir.

Unknown dedi ki...

peki hocam bu makineye uygun bi rom söyleyebilirmisin sana zahmet.
Tabletin ön yüzünda sağ alt köşede MID yazıyor arka kapakta midsmartbook yazıyor başka yazı yok.ekran 7 inc ve şarja taktığım zaman power tuşunda yeşil kırmızı ışık yanıyo aynı anda.İnternetten araştırdığımda resimlerden Witstech A81E diye bir marka çıktı karşıma sanırım tabletin markası bu resimdekiyle aynı çünkü.

Alper dedi ki...

"1", "8", "11" numaralı rom'ları bir deneyin.Bunlardan birinin uyması lazım.

Unknown dedi ki...

Hocam dediğin Romları kurmaya çalıştım ama şöyle bişey var.Tablette rom kutulumuna dair birşey olmuyor bikaç hafıza kartıyla denedim ama hep aynı.açılıyor ve androd yazısında kalıyor.sorun nerde olabilir acaba

Alper dedi ki...

Hocam başka bir sorunu var gibi görünüyor,
bir hard reset deneyin, kitapçığında hard resetin nasıl yapılacağını tarif eder, genelde hard reset mid tabletlerde.Açma düğmesi ve (+) ile (-) ses düğmesinin aynı anda basılı tutulmasıyla gerçekleşir.Bazı modellerde buna aşağıdaki tek düğmede ilave olur.Bir bakın bakalım hard reset belki düzeltebilir.

Unknown dedi ki...

Mrb Android OS 2.2
Kernel 2.6.32
Build Number V1.5.1 bu ipada hangi model romu yüklemem gerekıyor lütfen yardımcı olurmusunuz modeli hakkında bilgim olmadığı için romu yükleyemıyorm bi iki tanesini denedım ama olmadı.

serhad450 dedi ki...

selam herkese benim bir tablet pc var ama bir turlu care bulamadim markasi Superpad 3 acilisda takiliyor android yazisi geliyor acilmiyor hard reset atmak istedim geri sayima kadar geliyor ama hard reset atamiyorum burdan uygun hangi rom olabilir yada nasil yapabilirim bir yardimci olun bilgisi olanlara herkese tsk gorusmek uzere bye :)

Alper dedi ki...

Arkadaşlar,
odesa uberoid piyasaki tüm tabletlerin rom'larını içeriyor.Ama hangi markaya hangi numaradan rom'un yükleyeneceğini ancak siz bulabilirsiniz.Sonuçta bunu anlayabileceğiniz belirli değişkenler var.Ekran boyutu, led ışığı, benzer model numara ibareleri gibi.
Lütfen makalede yazılan ibareleri iyice okuyarak, işlemeri uygulayarak deneme yapınız.

Adsız dedi ki...

Hocam tablete rom yükledim uberoid yazısı kalıyor ekranda başka bir şey olmuyor ne yapmalıyım

Unknown dedi ki...

wondermedia 850 İÇİN YAKLAŞIK YÜKLEME SÜRESİ NE KADARDIR.BİZMİ SABIRSIZ DAVRANIYORUZ YOKSA YÜKLEME GERÇEKTEN YAVAŞMI OLUYOR.

Unknown dedi ki...

arkadaşlar 26 numara 7'' mid tablet yeşil led için çalışıyor

Alper dedi ki...

Hocam bu tabletler için ortalama süresi genelde 20 dk civarı olup, işlemci hızına göre max:30-35 dakikadır.

Unknown dedi ki...

hyundai a7 7inch tablet için en uygun rom hangisidir acaba ? Yardımcı olabilirmisiniz

Unknown dedi ki...

ayrıca led ışığıda kırmızı . andorid 4.0.3 ram 1gb 1.5ghzb kamera 0.3 . Hangisi benm tablete daha yakın acaba

Alper dedi ki...

Hocam tabletinizde andorid 4.0.3 var,
buradaki android'i kurarsanız tabletinizin performansı çok artar, fakat android 4.0.3 daha yüksek bir versiyon olduğu için birçok özellikten feragat etmeniz gerekir, o yüzden android 4.0 tabletlere kurulumu tavsiye etmiyorum.

Unknown dedi ki...

Ainol novo 7 tornados dokunmatik problemini var. Bunu nasıl giderebilirim. Ayarlarda mı bir değişiklik yaptık acaba. Yardımcı olurmusunuz. Teşekkürler.

Alper dedi ki...

Dokunmatik probleminden kastınız nedir?
Hiçmi çalışmıyor?Yoksa eskisi kadar hassas değil mi?

AHNUBA dedi ki...

Benim Tablet novo 7 fire Android 4.0.4 B.Number 0815qm Buna nasıl bir rom atmalıyım. Özellikle Türkçe dil desteği olsun istiyorum.

Alper dedi ki...

Hocam android 4.0 olan makinelere başka rom atmayı tavsiye etmiyoruz biz, bence hiç revize etmeyin.

Unknown dedi ki...

Androıd 2.2 tabetım var hangısını kurabııırım yardım edebılırmısınız ?

AHNUBA dedi ki...

[AHNUBA dedi ki...

Benim Tablet novo 7 fire Android 4.0.4 B.Number 0815qm Buna nasıl bir rom atmalıyım. Özellikle Türkçe dil desteği olsun istiyorum.
30 Ekim 2012 05:30
ODESA YAZILIM dedi ki...

Hocam android 4.0 olan makinelere başka rom atmayı tavsiye etmiyoruz biz, bence hiç revize etmeyin.]
Teşekkürler, Yine de Türkçe kullanmak istiyorum. İngilizce anlamıyorum.

Alper dedi ki...

dil ayarını değiştirmek için; aşağıdaki sıraya uyun;

Settings > Locale & Text > Select locale
Turkish >

Cesur dedi ki...

Merhaba öncelikle yardımınız için teşekkürler. Benim sorunumda benzer ancak çözemiyorum. Ben yanlışlıkla tablet pc.nin işletim programını sildim. Şimdi ekran yeşil android logosunda takılı kalıyor.
bilgileri
OS 2.2
Kernel:2.6.32
Build Number:V1.5.0
yardımcı olursanız müteşekkür kalacağım. İyi akşamlar.

Alper dedi ki...

Hocam yukarıda rom kurmayu anlattım,
bloğumda yazdığım yazıyı dikkatlice okuyup işlemeleri sırasıyla uygulayın.Buraya ekstradan yazmanıza gerek yok, sorununuz çözülecektir.

Unknown dedi ki...

hocam wm8505 android ttabletlere sistemi nasıl kuracağız bu konuda yardımcı olurmusunuz.

Unknown dedi ki...

İyi günler
mid 10158 anakartı olan çin malı bir tablete rom yükleyebilirmiyim? Eğer yüklenebilir ise yardımcı olursanız sevinirim.
10" 8gb ve yeşil led li

Alper dedi ki...

Abdullah bey merhaba,
rom ekranında kenarında 10" ibaresi bulunan numaraları sırayla deneyin.Biri sizin tabletinize uyacaktır.

Unknown dedi ki...

Onların hepsini denedim ama hiçbiri olmadı. Sonrasında şimdi hatırlayamacağım kadar karmaşık şekilde tüm tuşlarına sürekli basarak rom ekranı kendiliğinden çıktı. Ordan da alt kısımda verilen seceneklerden format attım ve şuan çalışıyor. Fakat bir süre sonra kapattığımda yine aynı sorunla karşılaştım. Şuan tekrar açmayı başardım ama kapatmaya korkuyorum. Kapatma ekranında "geri yükleme" ile ilgili bişey söylüyor ve tekrarında açılmıyor. Nedenini anlamış değilim. Bir dosya hatasımı var ve ondan mı açılırken bu sorunla karşılaşıyor anlayamadım. Yinede teşekkür ederim ilginiz için.

erse77 dedi ki...

selamlar benim çin malı bi 7 tablet var ama cöktü ekran sıyah acılıp kalıyor

Cesur dedi ki...

Arkadaşım yardımın için teşekkürler ben kurdum ve gayet güzel çalışıyor.

Unknown dedi ki...

Wm8505 lere nasıl rom atılır? Lütfen yardım edin. Elimde sanırım flytoych un WM 8505 chip li bir tableti var ve verilen rom yükleme yönergeleri ve programları WM 8650 ye uyuyor. Acaba WM 8505 içinde özel bir rom yükleme programı veya yönergesi bulunuyor mu? Eğer bulunuyorsa lütfen yardım edin.
Şimdiden tşk ederim.

Alper dedi ki...

Hocam Merhaba,
8505 'lerede aynı şekilde rom atılır.
WM8650 ler ile yönergeleri ve rom yüklemeleri şekli uygun.Fakat daha önce 8505 lerde hiç denemedim.Ama birinin uyacağını düşünüyorum açıkçası.

HellGames dedi ki...

probook prbt701 tablet var açılmıo loading... yazıo ama öle kalıyor ne yapmam gerekli bir fikir alabilir miyim?

Unknown dedi ki...

slmlar benim 7 inc çin malı irobot tablet vm 8650 gzüel kuruyorum ama kablosuz ağı kendi kendine kapatıyor ilk kurulunca açılıyor 5-10 dakika sonra kapanıyor daha açamıyorum hangi rom u yüklemem gerekiyor acaba

pire dedi ki...

slm bende pierre cardin 708c tablet var desen şifresini unuttuk açılmıyor hiçbir şekilde acaba rom yükleyerek bunu düzeltebilirmiyim
kırmızı renk ışık yanıyor rock chip li modelmiş
2.1 yüklü üzerinde

Ahmet Volkan Aras dedi ki...

hocam nanorex m-300 e uyan bir yazilim varmi

mkuru dedi ki...

mudur piranha 7.0 için hangisini yukleyebiliriz

Unknown dedi ki...

mrb epad marka tabletım var yaklaşik 1 yıldr kulanamıyorum tabletı açtiğim zaman siyah bi ekran çıkıo ve donup kalıo format atmaya çaliştim ama sanırım yalnız format attım format atıgımda açılıo ama tekrar kapattıgım zaman açılmıyor yardımcı olabilirimisinz.

Unknown dedi ki...

onyo nanopad 7 inç...hangi rom uyar?

Unknown dedi ki...

Onyo 7 inç nano pad için format teslerimi paylaşmak istiyorum.
2. rom tableti çalıştırıyor sesi çalıştırıyor ama ekranı çalıştırmıyor.
27. ve 30. romlar tableti çalıştırıyor ekran ve sesleri çalıştırmıyor.
7. rom tableti sorunsuz çalıştırıyor....

hayal dedi ki...

2.1 / 2.2 Apps.
Daha teknik detaylar:
İşletim Sistemi Android 1.6
Boot Bildirimi gösterileri .... WMT 2.0.1_105
Bellek Ram ... 256 Mb
Model .... Genel
Firmware .... 1.6
Çekirdek .... 2.6.29-00236-g4f8dbbb-kirli


hocam selam cihaz bilgileri bu cihaza yüksek bir rom atılabilirmi

Adsız dedi ki...

hocam bende wo8650 minibook vardi dogru kurulumu yapmama ragmen ekran siyah renkde oldu acilmiyor lutfen bi yardim edermisin sistem ozellikleri su
CPU: WM8650 800MHz
Display: 6.98" TFT 800*480
MEMORY: DDR 256MB
INPUT: __ 9V 1.5A

Unknown dedi ki...

mrb,iyi akşamlar,mobee nett s800 7'' vıa8650mhz 4gb android 2.2 tabletim için hangi yazılım hangisidir. ,yesil ışık yanıyor ekran gelmiyor,teşekkürler....

Unknown dedi ki...

luxus t10 marka tabletin ronunu nasıl bulacağım yardım eder misiniz=??

erdem dedi ki...

hayırlı günler bende pc-802 modelli tablet var işlemleri sırasıyla yaptım ama yaklaşık 1 saat bekledim ama ışıklı bal petekleri gitmedi ne yapmam lazım veya ona uygun başka rom söyler misiniz?

Unknown dedi ki...

bendeki tablette marka bile yok. ne seçeceğimi bilmiyorum hepsini tek tek deneyeyim mi. ayrıca benim tablette telefon yüklü çoğu yerde telefon ibaresi geçiyor.

Kerim KARABACAK dedi ki...

SELAMLAR, ÖNCELİKLE ÇOK TEŞEKKÜRLER. EPAD ZT180 10.2 inç İÇİN HANGİ ROMU SEÇMEM GEREKLİ?

Adsız dedi ki...

merhaba bende DARK EVOPAD A7000 serisi cin malıı tablet var cihaz acılmıyor :S hangisini yüklememi önerirsiniz?

Uzimi dedi ki...

selam arkadaşlar bende trident p711 var bu cihaza uygun rom yukleme programı hakında yardımcı olursanız çok memnun olurum saygılar.
(orhan5665@gmail.com)

Unknown dedi ki...

merhaba arkadaşlar tabletimin camerası açtığım zaman malesef canera durdu diyor ne yapmalıyım?

ACİL ACİL ACİL ACİL ACİL ACİL

Unknown dedi ki...

Merhaba Adım Harun.programınız çok güzel emeğinize sağlık. bayağı tabletlerde işime yaradı..
Yalnız şu an elimde bi tablet var. bu dersanelerin dağıttığı Bari t0710518 model bi tablet. üzerinde herhangi bir led ışığı yok. buna nasıl format atabilirim yardımcı olurmusunuz.

hakan dedi ki...

EASYPRO NET 7 KLAVYELİ TABLET NETBOOK VAR WM8650 800*480 EKRAN DDR 256M ANDROİD 2.2 FROYO ROM YUKLERKEN HATA VERİYOR SİYAH EKRANDA KALIYOR BUTUN ROMLARI DENEDIM AMA COZUM BULAMADIM

Her gün Bir Kitap dedi ki...

iyi çalışmalar hocam bizde de birtane çin malı tablet var yanlız benim sorunum şu şekilde, tablet açılıyor onda sıkıntı yok ama ekrana GMAİL kullanıcı adı ve şifre isteyen bir bölüm geliyor mevcut kullanıcı adımı ve şifremi giriyorum şifre kısmı otomatik olarak siliniyor kullanıcı adı veya şifre hatalı diyor bunu nasıl çözeriz !
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

Nusret Erkuş dedi ki...

Merhaba,
Benim Trident p713 model tabletim var.Menüye girdiğimde 'İşlemi şunu kullanarak tamamla' yazıyor altında ise iki seçenek bulunuyor.'Launcher(Android Sistem)' ve 'Metro(Windows 8 Sistem)' yazıyor. Ancak tuhaf olan şu ki ayarlara rahatlıkla girebiliyorum.Kullanım kılavuzunda hiçbir şey yazmıyor.Defalarca reset yapmama tağmen açılmıyor.Lütfen en kısa zamanda bana hotmail üzerinden dönmenizi istiyorum.

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar benim çin malı lenovo tabletim var ekranda android yazısı takılıp kalıyor.Power ve ses açma veya kapama kombinasyonu veya sd karttan rom yüklemeyide beceremedim lütfen yardım edin
Tablet aşağıdaki linkteki tablet:
http://www.aliexpress.com/item/Lenovo-lenovo-10-tablet-16g-1280-800-ips-hd-capacitance-screen-dual-core-wireless/845891826.html

Unknown dedi ki...

salam. mendede 7 inc t730 tablet var. karta yaziram rom. amma tablet kohne versiyada acilir. rom yaza bilmirem. xaiss komek edin

bahasar dedi ki...

elimde TCL mr2857 bi tablet var açamıyorum yani açıyorum ama ekranda öğretici resimler gibi resimler geçip duruyo.nasıl düzeltebilirim rom yükleyecektim fakat modelini bulmadım yukarıdaki programda
şimdiden teşekkürler
tablet bu linkte vardır
http://detail.zol.com.cn/tablepc/index294340.shtml

Unknown dedi ki...

selam arkadaşlar bende trident p711 var bu cihaza uygun rom yukleme programı hakında yardımcı olursanız çok memnun olurum saygılar.mustafaengin7@gmail.com

grezimonk dedi ki...

evopad s7-x4 nasıl custom rom yüklenir? default edilir?

Unknown dedi ki...

m778 isimli tabletin romu hangisi ve sd kartı takınca nasıl çalıştıracağım çünki sd kartından başlamıyor

Unknown dedi ki...

kernel ke-74 modeline göre rom yazılım falan yokmu yaw yardım lütfen

Unknown dedi ki...

shuzisüper pad7s yazılımı lütfen

Unknown dedi ki...

probook prbt754 için hangi romu seçmeliyim yardımcı olursanız sevinirim

Yorum Gönder