25 Eylül 2009 Cuma

Windows Sorunlarına Kesin Çözüm - Combofix


Tekrar merhaba,
Bu gece size hayat kurtaran bir programdan bahsedeceğim "Combofix".
Geçen gün makinem ani bir usb virüsü saldırısına uğradı, bu virüs o kadar güçlü kodlanmıştı ki hem Antivirüs'ümü , hem Firewall'ımı bir anda kapatıp mavi ekran hatası çıkardı.Ne yapacağımı düşünürken Combofix'i hatırladım.
İnanın bana ben bu kadar güçlü bir tamir programo görmedim, herşey bitti makineye format atmak zorundayım dediğiniz anda işletim sisteminizi tamamıyla yenileyip tekrar eski haline getiriyor.
Hadi bu programdan biraz bahsedelim;
1.Bu Program tek bir exe dosyasından oluşuyor
2.Bu program registry'den tutunda, msconfig ayarlarına kadar herşeyi yenilir
3.Fakat bu yenilemeyi yaparken yüklü olan programların hiç birine zarar vermiyor

Programı Çalıştırdığınızda Karşınıza Sırasıyla Aşağıdaki Ekranlar Geliyor:





Program Çalışırken Biraz Zaman Alıyor, O Yüzden Programın Tamamıyla İşlevini Bitirmesini Beklemelisiniz.Çünkü Bazen Ekran O Kadar Sabit Kalıyor ki Bilgisayarınızın Donduğunu Düşünebilirsiniz, Ama Unutmayın ki Bir Sistemi Baştan Aşağı Yenilemek Kolay Değil.

Eğer Windows'unuz Çökmek Üzereyse Veya Büyük Hatalar Almaya Başladıysanız, Bence Format Atmak Yerine Combofix Yükleyin.Emin Olun Combofix Sizi Fazlasıyla Tatmin Edicektir.

İNDİRME ADRESLERİ:
COMBOFIX DOWNLOAD 1
COMBOFIX DOWNLOAD 2

Kolay Gelsin ;)

0 yorum:

Yorum Gönder