25 Eylül 2009 Cuma

Bedava Antivirüs - Güvenliğinizi Ücretsiz Sağlayın!

Merhaba,
Odesa Yazılım ekibi olarak ne zamandan beri karşılaştığımız sorunları ve elde ettiğim çözümleri dile getireceğimiz bir platform oluşturmak istiyorduk. Kısmet bugüne imiş diyoruz, Laf'ı fazla uzatmadan hemen konuya geçelim.Bugün size bahsedeceğim husus, hepimizin bilgisayarlarında bulunması gereken, ama genelde ücretli olarak satılan Antivirüs'lere alternatif olarak üretilen ücretsiz antivirüsler.

Geçen gün makinemde bir sorun meydana geldi, ve lisanslı olarak aldığım anti-virüs'üm devre dışı kaldı.Açıkçası tekrar lisanslı bir antivirüs satın almak istemedim.Ve ücretsiz çözümleri araştırdım.Bir kaç antivirüs buldum, onları test ettim içlerinde en çok Bitdefender adlı antivirüs'ten memnun kaldım.
Size nasıl temin edeceğinizi anlatmak istiyorum,
İŞTE BAŞLIYORUZ:

EN İYİ ÜCRETSİZ ANTİVİRÜS - BITDEFENDER
Bedava Antivirus İndir Bitdefender

Öncelikle bedava antivirüs ile ilgili bilgilere sahip olacağınız adresi vereyim:
http://www.bitdefender.com/PRODUCT-14-en--BitDefender-Free-Edition.html

Ve Şimdi Sıra Bedava Antivirüs'ünüzü indirmeye geldi:
BITDEFENDER BEDAVA ANTIVIRUS DOWNLOAD ET

bedava antivirus indir

Antivirüs'ünüzü indirdikten sonra, kurulum sırasında sizden , adınızı, soyadınızı ve email adresinizi isteyecek bu bilgileri de verdikten sonra 1 yıl boyunca antivirüs'ünüzü ücretsiz kullanabilirsiniz.

Hayırlı olsun ;)

0 yorum:

Yorum Gönder