26 Eylül 2009 Cumartesi

Windows Başlangıcını Temizleyen - Msconfig


İyi geceler,
Bugün size Windows'un her başladığında, hangi programları da başlattığını gösteren.Çoğunlukla içine virüslerin de yerleştiği alandan Msconfig'ten bahsetmek istiyorum.
Msconfig kısaca işletim sisteminizin her başlangıcında Windows'un neleri de otomatik olarak başlattığını gösterir.Ve bu uygulamaları düzenlemenize imkan verir.
Msconfig penceresine ulaşmak için sırayla:
BAŞLAT/ÇALIŞTIR İşlemlerini uygulayıp gelen pencereye msconfig yazıp, Enter tuşuna basmanız yeterlidir.

Benim işletim sistemim ingilizce olduğu için size yukarıdaki resmi açıklamak istiyorum.
System Configuration Utility: Sistem Yapılandırma Yardımcı Programı
Startup Sekmesi : Başlangıç

Resim de gördüğünüz gibi Windows başlangıcında otomatik olarak başlayan programların yanlarında ki tik'leri kaldırarak işletim sisteminizin daha performanslı çalışmasını sağlayabilirsiniz, veya başlangıca otomatik yerleşen virüsleri rahatlıkla kaldırabilirsiniz.

Eğer bu alan size karmaşık geliyorsa CCLEANER Veya System Mechanic gibi programlar kullanmanızı öneririm.

Tekrar Görüşmek Üzere ;)

0 yorum:

Yorum Gönder